Hemkommen från Dublin

Flera timmar resande och nu är jag tillbaka på skolan och Bergö igen. Det var ett himla krångel med ryan air som var försenat med två timmar så att vi missade tåg osv. Men tillslut kom jag hem till familjen och dagen efter tog jag bussen ner till Växjö igen. Har fortfarande inte repat mig helt efter resan. Det var full rulle där borta. Och har nog haft för många dagar utan rutin och dåligt matintag. Migränen var väl ganska väntad ändå.

Men nu kör jag hårt igen! Ett gigantiskt självporträtt, tre stilleben och en till uppgift i konstfilosofin som ska grejas med nu ett tag framöver. Säger bara ajöss till mina naglar som för en gångs skull börjat växa igen... Men vad gör det om hundra år?!

Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0