On the road back home.

Nu sitter jag på swebus på väg hem till lilla Mariestad. Jag säger lilla, för jag har insett hur litet och gulligt det faktiskt är! T.o.m Växjö är ju större.

Det känns helt ok att åka hem. Men mest åker jag nog hem för att jag måste. Jag har inte jättemycket hemlängtan, i alla fall inte för att bara spendera en ynka liten helg hemma. Men det ska bli gött att träffa alla. Även om det blir väldigt intensiva dagar. Först ska jag spendera lite tid med söta lovi. Sen får jag se lite vad som hittas då. Tror jag ska till min lilla hemförsamling på söndagen och så ska man ju rösta också. Sketans, för jag vet inte riktigt vad jag ska rösta. Jag vet väl typ, men inte helt säkert än. Så sjukt svårt det där!

Idag hade vi förresten första "riktiga" krokilektionen! Himla kul var det faktiskt! Och våran modell var superduktig. Han har varit med i 11 år eller vad han sa. Så han borde ju vara duktig då tycker man ju. Jag önskar att man hade kompisar eller något som skulle kunna tänka sig att stå modell ibland. Men det skulle inte jag heller vilja så, jag förstår. Men det hade varit så himla bra och lärorikt liksom!

Ha en go helg vett ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0