23.09.10

Det har varit en lugn och fin dag idag. Den började med konstfilosofi med Fredde och sen idrott då vi gick en promenad runt Hissö. Det var underbart vackert! Hösten är verkligen vackrast av alla årstiderna. Jag måste börja gå ut på promenader där ute oftare nu när det är så fint!

Nu är min ena stillebenteckning snart klar som ni kan se här uppe. Börjar tröttna på den nu. Så det blir nog bara lite fix med skuggorna och bordskanten. Sen börjar jag med en ny tror jag. För den första jag gjorde blev katastrof!

Nu ska jag baka klart hallongrottorna med Andreas och laga mat till mig. Är i mitt esse med bakandet just nu. Bakade en morotskaka med Emma så sent som igår bara. Himla kul det där! Och gött alltså :) Ha det fint mina vänner, mamma och ni andra som läser ;)

 


Kommentarer
Postat av: Ingemar

Fin teckning med bra balans. Saknar dock undertexten: Inga djur kom till skada under projektet ;-) Stackars häst.

2010-09-23 @ 20:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0