Helg!

Halvvägs in på månaden så har jag gjort slut på alla mina pengar. Känns riktigt bra. Nåja, jag har så jag kan köpa lite mat om det skulle behövas. Men i alla fall! Sjukt vad det går åt pengar till målarsaker. Idag köpte jag en himla massans penslar. Och massor färg har jag också köpt.

Jag glömde min kamera idag igen. Men jag ska gå till målargården i morgon och fota lite från krokin idag och collaget som jag grejat med senaste veckan. Så har jag något att visa upp här. Vi fick måla med vattenfärg på krokin. Det var roligt att få använda lite färg. Var sjukt länge sen! Och så hade vi Maria som modell igen. Gillar att måla av kvinnliga former. Visst är det roligt att måla av söte gamle Alf. Men han har vi ju så ofta.

Nu så blir det tacoskväll!


Fina nya örhängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0